خرید ملک در قبرس شمالی
همه چیز در مورد خودرو

ن : khashayars

خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

اگر به دنبال خرید ملک در قبرس شمالی هستید توصیه می کنیم این متن را تا انتها مطالعه کنید. ما سعی داریم تا اطلاعاتی مفید و کاربردی را در مورد خرید ملک در این کشور به شما ارائه دهیم. به شما قول می دهیم بعد از خواندن این متن، به اطلاعات و آگاهی قابل قبولی در این رابطه دست پیدا خواهید کرد.

آشنایی با کشور قبرس شمالی

نه تنها در مورد خرید ملک در کشور قبرس شمالی، بلکه در مورد خرید زمین و یا خانه در هر منطقه ای، ابتدا باید شناختی مختصر در مورد وضعیت آن کشور یا منطقه داشته باشید. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم قبل از آنکه در مورد بحث اصلی ما با شما صحبت کنیم،  ابتدا اطلاعاتی را در مورد کشور قبرس شمالی به شما ارائه دهیم.

کشور قبرس در جنوب کشور ترکیه و در ضلع شرقی دریای مدیترانه قرار گرفته است. برخی می گویند ظاهر این کشور بر روی نقشه مانند ساز گیتار است. کشور قبرس، بعد از اختلافی که بین ترک ها و یونانی ها در سال 1974 به وقوع پیوست، به دو کشور قبرس شمالی و جنوب تقسیم شد. از این زمان به بعد بود که این دو کشور به صورت کاملا مستقل، اداره منطقه ای که تحت اختیارشان بود را به دست گرفتند و در حال حاضر نیز دولت های مختلف و رئیس جمهورهای متفاوت، در حال اداره این دو کشور می باشند. جالب است بدانید تردد و رفت و آمد بین مرز دو کشور قبرس شمالی و جنوبی بسیار راحت است و مردم آزادانه می توانند از مرز این دو کشور عبور کنند.

کشور قبرس شمالی در سال های گذشته با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده و امروز، خرید خانه در این کشور می توانید به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور به شمار رود.

واحد پولی این کشور، لیر است و خرید ملک نیز به صورت پوند و پرداخت هزینه های دانشگاه نیز به صورت دلار انجام می شود. دستمزدی که کارگران در قبرس شمالی دریافت می کنند بین 3700 تا 4000 لیر است.

مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی، مزیت های زیادی دارد و در مورد برخی از مهم ترین مزیت های آن در ادامه با شما سخن خواهیم گفت. شاید برخی از این مزیت های به اندازه کافی برای شما قانع کننده باشند تا برای خرید ملک در این کشور اقدام نمایید.

مناسب بودن قیمت ملک

اگر مقایسه ای در مورد قیمت ملک در کشورهای مدیترانه ای انجام دهید، به خوبی متوجه خواهید شد که قیمت ملک در قبرس شمالی در مقایسه با برخی از کشورها بسیار پایین تر بوده و این مزیت، شرایط فوق العاده یا را برای افرادی که خواهان خرید ملک در این کشور هستند، فراهم می کند.

گمانه زنی هایی در مورد صلح قبرس شمالی و جنوبی وجود دارد و احتمال اینکه بعد از انجام صلح، قیمت ملک در قبرس شمالی رو به افزایش گذارد وجود دارد. به همین دلیل اگر بعد از خواندن این متن در مورد خرید ملک در این کشور، مشتاق شدید حتما هر چه سریع تر برای این موضوع اقدامات جدی انجام دهید. در حال حاضر، قیمت خرید یک زمین یا خانه در کشور قبرس شمالی یک سوم هزینه ای است که شما باید برای خرید ملک در قبرس جنوبی پرداخت کنید.

انجام یک سرمایه گذاری پایدار

در کشور قبرس شمالی، قیمت ملک در هر سال رو به افزایش است. از آنجایی که قیمت ارزهای خارجی نیز روندی رو به رشد دارند پس به همین دلیل می توان از خرید ملک در قبرس شمالی، به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور و پایدار یاد کرد.

دریافت اقامت

یکی از راه هایی که می توان به کمک آن اقامت کشور قبرس شمالی را دریافت کرد، خرید ملک است. مراحلی که برای خرید ملک در این کشور باید طی کنید، بسیار ساده بوده و پیچیدگی های زیادی ندارد. معمولا اتباع خارجی بعد از آنکه 30 درصد از قیمت ملک را پرداخت کردند می توانند برای گرفتن اقامت خود و اعضای خانواده شان اقدام نمایند. این یکی از ساده ترین روش هایی که کشور قبرس شمالی برای اعطای اقامت و خرید ملک در اختیار اتباع خارجی قرار داده است.

کسانی که اقامت این کشور را دریافت کرده اند، می توانند از کلیه مزیت هایی که شهروندان قبرس شمالی از آن برخوردار هستند نیز بهره ببرند. برای مثال می توان به استفاده از خدمات آموزشی و یا بهداشتی این کشور اشاره کرد.

امنیت

اغلب کسانی که دوست دارند به یکی از کشورهای خارجی سفر کرده و اقامت آن را دریافت کنند، به دنبال کشوری هستند که میزان امنیت در آنها بالا باشد. یکی از امن ترین کشورهای جهان، کشور قبرس شمالی است و این نیز مزیت دیگری است با خرید ملک در قبرس شمالی در اختیار شما قرار داده می شود.

آرامش

در کشور قبرس شمالی، ترافیک های سنگین و گره خورده وجود ندارد، جمعیتی که در آن ساکن است با امکانات موجود کاملا هماهنگی و تناسب دارد و همین دو مرود برای آنکه بتوان در این کشور زندگی همراه را آرامشی را تجربه کرد، کافی به نظر می رسد.

مردم این کشور در برخورد با یکدیگر بسیار با احترام و ادب رفتار کرده و سعی می کنند جاهایی که با دیگر افراد معاشرت دارند، صبر را چاشنی ارتباط خود با دیگران کنند.

امکانات تفریحی مناسب

از دیگر مزیت های زندگی و خرید ملک در قبرس شمالی، امکانات و تفریحات بسیار ویژه و خارق العاده ای است که در آن می توانید مشاهده کنید. این کشور با داشتن سواحلی بسیار زیبا و چشم نواز، آثار تاریخی، هتل هایی زیبا، کلاب ها و جذابیت های طبیعی فراوان به یکی از کشورهای توریست پذیر در قاره اروپا تبدیل شده است. با خرید ملک در این کشور می توانید از این جذابیت ها دیدن کرده و تنوع شیرین و لذت بخشی را وارد زندگی خود کنید.

هزینه های خرید ملک در قبرس شمالی

همان طوری که در قسمت مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی اشاره کردیم، قیمت خرید ملک در این کشور در مقایسه با برخی کشورهای اروپایی مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. از جمله هزینه هایی که برای خرید ملک در قبرس شمالی باید پرداخت کنید می توان به هزینه های قانونی، هزینه تمبر، هزینه مالیات، هزینه مبلمان، هزینه انشعابات آب و برق، هزینه لوازم آشپزخانه و هزینه انتقال سند اشاره کرد.

خرید ملک در ترکیه

افرادی که قصد دارند از سرمایه در اختیار خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند، می توانند بر روی خرید ملک در ترکیه نیز فکر کنند. ترکیه از نظر فرهنگ و مذهب به کشور ما شباهت زیادی دارد و به همین دلیل برخی ایرانی ها تمایل زیادی دارند تا در این کشور ملک و یا زمینی خریداری کرده و اقامت ترکیه را به دست آورند. کشور ترکیه، یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا به شمار می رود و زندگی کردن در آن برای افرای که به دنبال ایجاد یک تغییر خوشایند هستند، می تواند بسیار جالب توجه به شمار رود.

خرید ملک در استانبول

یکی از شهرهای توریستی و بسیار زیبای کشور ترکیه، استانبول است. مراکز خرید فراوانی در این شهر وجود دارد و اقامت کردن در آن می تواند اتفاق جالب و دوست داشتنی باشد. یک قسمت از شهر استانبول در قاره اروپا و یک قسمت از آن نیز در قاره آسیا واقع شده و این موضوع باعث پدید آمدن معماری های بسیار جالب در آن شده است. اگر دوست دارید اقامت کشور ترکیه را به دست آورید و در یکی از زیباترین شهرهای این کشور نیز اقامت کنید، توصیه می کنیم در مورد خرید ملک در استانبول نیز تحقیقات مفصلی انجام دهید.

 

جهت مشاوره و خرید ملک در ترکیه و قبرس شمالی به سایت istanbulfuntours.com مراجعه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چیز در مورد خودرو و آدرس allaboutcarmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.